IX Міжнародна науково-практична кластерна конференція «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: роль оцінювання якості викладання та навчання в процесі акредитації» (22.12.20) – презентації
ÐаÑÑоналÑний ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ ÑпÑлÑно з ÐнÑÑиÑÑÑом виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни за пÑдÑÑимки ÐÑедÑÑавниÑÑва ÐвÑопейÑÑкого СоÑÐ·Ñ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ñа ÐиконавÑого агенÑÑÑва з пиÑÐ°Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑи, аÑдÑовÑзÑалÑниÑ
заÑобÑв Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи, а Ñакож ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни, ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÐÑиÑанÑÑÐºÐ¾Ñ Ñади в УкÑаÑнÑ, СпÑлки ÑекÑоÑÑв закладÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи УкÑаÑни Ñа ÐиÑвÑÑкого наÑÑоналÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¢Ð°ÑаÑа ШевÑенка, пÑовели 22 гÑÑÐ´Ð½Ñ 2020 Ñ. Ñ ÑоÑмаÑÑ Ð¾Ð½-лайн IX ÐÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ñ Ð½Ð°Ñково-пÑакÑиÑÐ½Ñ ÐºÐ»Ð°ÑÑеÑÐ½Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑеÑенÑÑÑ Â«ÐвÑопейÑÑка ÑнÑегÑаÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи УкÑаÑни в конÑекÑÑÑ ÐолонÑÑкого пÑоÑеÑÑ: ÑÐ¾Ð»Ñ Ð¾ÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð² пÑоÑеÑÑ Ð°ÐºÑедиÑаÑÑÑ» (заÑ
Ñд ТÐÐ).
ÐÐ ÐÐÐ ÐÐÐ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ (англ.) за поÑиланнÑм.
ÐÐ ÐÐÐ ÐÐÐ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ (ÑкÑ.) за поÑиланнÑм.
У Zoom вебÑнаÑÑ Ð²Ð·Ñло ÑÑаÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð½Ð°Ð´ 230 викладаÑÑв, здобÑваÑÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, пÑаÑÑвникÑв ÐÐÐ, наÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ ÑÑÑанов, пÑедÑÑавникÑв ÐÐРУкÑаÑни, ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, Ñа Ñлени ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð°Ð½Ð´Ð¸ екÑпеÑÑÑв з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑазмÑÑ+. ÐодаÑково, пÑоÑÑгом доби Facebook ÑÑанÑлÑÑÑÑ Ð¿ÐµÑеглÑнÑло понад 3000 коÑиÑÑÑваÑÑв.
РвÑÑалÑним Ñловом до ÑÑаÑникÑв звеÑнÑлиÑÑ: ÐаÑÐ¸Ð»Ñ ÐÐ ÐÐÐÐЬ, ÐÑÐµÐ·Ð¸Ð´ÐµÐ½Ñ ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ Ð°ÐºÐ°Ð´ÐµÐ¼ÑÑ Ð¿ÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк УкÑаÑни; ÐÑÐºÐ¾Ð»Ð°Ñ Ð¢ÐÐÐС, диÑекÑÐ¾Ñ ÐÑиÑанÑÑÐºÐ¾Ñ Ð Ð°Ð´Ð¸ в УкÑаÑнÑ; ÐеонÑд ÐУÐÐРСЬÐÐÐ, в.о. РекÑоÑа, ÐиÑвÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¢Ð°ÑаÑа ШевÑенка; СеÑгÑй ÐÐÐТ, Ðолова ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñа Ðлег ШÐÐ ÐÐ (HERE team), генеÑалÑний диÑекÑÐ¾Ñ Ð´Ð¸ÑекÑоÑаÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñа оÑвÑÑи доÑоÑÐ»Ð¸Ñ ÐÐРУкÑаÑни.
ÐÑд ÑÐ°Ñ Ð¿Ð»ÐµÐ½Ð°ÑÐ½Ð¾Ñ ÑеÑÑÑ Â«Ð¯ÐºÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñа ÐолонÑÑкий пÑоÑеÑ» Ðлег ШÐÐ ÐÐ (HERE team), генеÑалÑний диÑекÑÐ¾Ñ Ð´Ð¸ÑекÑоÑаÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñа оÑвÑÑи доÑоÑÐ»Ð¸Ñ ÐÐРУкÑаÑни виÑÑÑпив Ñодо ÑезÑлÑÑаÑÑв Ñа подалÑÑÐ¸Ñ Ð´Ñй РимÑÑÐºÐ¾Ñ ÐÑнÑÑÑеÑÑÑÐºÐ¾Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑеÑенÑÑÑ ÐÐÐÐ 2020. СвÑÑлана ÐÐÐÐШÐÐÐÐÐÐ (HERE team), диÑекÑÐ¾Ñ ÐнÑÑиÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни пÑедÑÑавила ÑезÑлÑÑаÑи, пÑÑоÑиÑеÑи, виклики, новаÑÑÑ Ð Ð¸Ð¼ÑÑÐºÐ¾Ñ ÐÑнÑÑÑеÑÑÑÐºÐ¾Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑеÑенÑÑÑ ÐÐÐÐ 2020. ЮÑÑй Ð ÐШÐÐÐÐЧ (HERE team), Ñлен ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва квалÑÑÑкаÑÑй; заÑÑÑпник ÐÑнÑÑÑÑа оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни (2017-2019) виÑÑÑпив Ñз пÑезенÑаÑÑÑÑ Ñодо доÑÑгненÑ, викликÑв Ñа пеÑÑпекÑив ÐолонÑÑкого пÑоÑеÑÑ Ð² УкÑаÑни (2005-2020). ÐолонÑÑÐºÑ ÑнÑÑÑÑменÑи Ñа пÑÐ´Ñ Ð¾Ð´Ð¸ до Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑедÑÑавив TAM екÑпеÑÑ Ð¡ÑеÑан ÐÐСТÐÐ ÐÐÐ Ð ÐÐÐÐРСÐÐ, диÑекÑÐ¾Ñ Ð·Ð° напÑÑмом ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñ Ð¼Ð¸ÑÑеÑÑÐºÐ¸Ñ ÐÐÐ, ÐаÑÑÑкий ÑнÑÑиÑÑÑ Ð°ÐºÑедиÑаÑÑÑ.
ÐеÑÑа панелÑна ÑеÑÑÑ Â«Ð Ð¾Ð»Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи» ÑозпоÑалаÑÑ Ð· виÑÑÑÐ¿Ñ Ð¡Ð²ÑÑлани ШÐТÐÐÐÐÐÐ, кооÑдинаÑоÑа ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ (пÑоÑÐºÑ ÐС). ÐиÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑдоÑÐºÐ¾Ð½Ð°Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑеÑез пÑоÑкÑи, меÑежÑ, ÑиÑÑеми пÑоÑеÑÑйного ÑозвиÑÐºÑ Ð²Ð¸ÑвÑÑлили ÐÑина ÐÐÐÐТÐРЬÐÐÐ (HERE team), Ñлен ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи; пÑоÑеÑÐ¾Ñ Ð¥Ð°ÑкÑвÑÑкого наÑÑоналÑного економÑÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¡ÐµÐ¼ÐµÐ½Ð° ÐÑзнеÑÑ, Ðлена ÐÐ ÐÐÐЬ, завÑдÑваÑка вÑддÑлом полÑÑики Ñа вÑÑдÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð²Ð¸ÑÑй оÑвÑÑÑ, ÐнÑÑиÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни Ñа ÐÑÑалÑй ÐУХÐРСЬÐÐÐ, пÑоÑекÑоÑ, ÐÑвÑвÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ðвана ФÑанка. ÐÑезенÑаÑÑÑ TAM екÑпеÑÑа СÑеÑана ÐÐСТÐÐ ÐÐÐ Ð ÐÐÐÐРСÐÐРбÑла пÑиÑвÑÑена важливоÑÑÑ ÑÐ¾Ð»Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи.
ÐÑд ÑÐ°Ñ Ð´ÑÑÐ³Ð¾Ñ Ð¿Ð°Ð½ÐµÐ»ÑÐ½Ð¾Ñ ÑеÑÑÑ Â«ÐбÑÑ Ð´Ð°Ð½Ð¸Ñ Ñа ÑнÑÑÑÑменÑи кÑлÑкÑÑного оÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ» ÐндÑÑй ÐУТÐÐÐÐ, заÑÑÑпник голови ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи виÑÑÑпив Ñз пÑезенÑаÑÑÑÑ Ñодо ÑнÑоÑмаÑÑйного менеджменÑÑ Ñк ÑÐºÐ»Ð°Ð´Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ñ Ð²Ð¸ÑÑй оÑвÑÑÑ. TAM екÑпеÑÑ Ð¡ÑеÑан ÐÐСТÐÐ ÐÐÐ Ð ÐÐÐÐРСÐÐРвиÑвÑÑлив пиÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑкÑÑÐ½Ð¸Ñ Ñа кÑлÑкÑÑÐ½Ð¸Ñ ÑнÑÑÑÑменÑÑв вимÑÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ Ð¾ÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ (збоÑÑ Ñа ÑнÑеÑпÑеÑаÑÑÑ Ð´Ð°Ð½Ð¸Ñ , монÑÑоÑÐ¸Ð½Ð³Ñ ÑкоÑÑÑ ÑоÑо).
Ð Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑеÑенÑÑÑ ÑÑаÑники покÑаÑили компеÑенÑноÑÑÑ Ñодо ÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ ÑÐ¾Ð»Ñ Ð¾ÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð² пÑоÑеÑÑ Ð°ÐºÑедиÑаÑÑÑ; ÑденÑиÑÑкаÑÑÑ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñк показника ÑкоÑÑÑ Ð´ÑÑлÑноÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ; ÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ ÑнÑоÑмаÑÑйного менеджменÑÑ Ñк ÑаÑÑини внÑÑÑÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи; Ð·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа ÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ ÑÐ¾Ð»Ñ Ð·Ð±Ð¾ÑÑ Ñа ÑнÑеÑпÑеÑаÑÑÑ Ð´Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð´Ð»Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ; визнаÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкÑÑÐ½Ð¸Ñ Ñа кÑлÑкÑÑÐ½Ð¸Ñ ÑнÑÑÑÑменÑÑв оÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð»Ñ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ; забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑнÑÑиÑÑÑÑйного ÑамооÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ ÑнÑÑÑÑменÑÑв оÑÑнÑваннÑ, а Ñакож збоÑÑ Ñа ÑнÑеÑпÑеÑаÑÑÑ Ð´Ð°Ð½Ð¸Ñ .
ÐÐ ÐÐÐÐТÐЦÐÐ ÑпÑкеÑÑв:
- “РимÑÑка мÑнÑÑÑеÑÑÑка конÑеÑенÑÑÑ ÐÐÐÐ 2020: ÑезÑлÑÑаÑи, пÑÑоÑиÑеÑи, виклики, новаÑÑÑ”, СвÑÑлана ÐÐÐÐШÐÐÐÐÐÐ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “РимÑÑка ÐÑнÑÑÑеÑÑÑка конÑеÑенÑÑÑ ÐÐÐÐ 2020”, Ðлег ШÐÐ ÐÐ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “15 ÑокÑв â ÐолонÑÑкий пÑоÑÐµÑ Ð² УкÑаÑни 2005-2020: доÑÑгненнÑ, виклики Ñа пеÑÑпекÑиви (оглÑд)”, ЮÑÑй Ð ÐШÐÐÐÐЧ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “Introductory Remarks, Rome Declaration 2020, Accreditation and the Quality of Higher Education”, СÑеÑан ÐÐСТÐÐ ÐÐÐ Ð ÐÐÐÐРСÐÐ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “Importance of Teaching and Learning for the Quality of Higher Education”, СÑеÑан ÐÐСТÐÐ ÐÐÐ Ð ÐÐÐÐРСÐÐ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “Internal Quality Assurance by Higher Education Institutions “, СÑеÑан ÐÐСТÐÐ ÐÐÐ Ð ÐÐÐÐРСÐÐ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “УдоÑÐºÐ¾Ð½Ð°Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑеÑез пÑоÑкÑи, меÑежÑ, ÑиÑÑеми пÑоÑеÑÑйного ÑозвиÑкє, ÐÑина ÐÐÐÐТÐРЬÐÐÐ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “УдоÑÐºÐ¾Ð½Ð°Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑеÑез пÑоÑкÑи, меÑежÑ, ÑиÑÑеми пÑоÑеÑÑйного ÑозвиÑкє, Ðлена ÐÐ ÐÐÐЬ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “УдоÑÐºÐ¾Ð½Ð°Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑеÑез пÑоÑкÑи, меÑежÑ, ÑиÑÑеми пÑоÑеÑÑйного ÑозвиÑкє, ÐÑÑалÑй ÐУХÐРСЬÐÐÐ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
- “ÐнÑоÑмаÑÑйний Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶Ð¼ÐµÐ½Ñ Ñк Ñкладова забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ñ Ð²Ð¸ÑÑй оÑвÑÑÑ”, ÐндÑÑй ÐУТÐÐÐÐ – заванÑажиÑи ÑÑÑ.
ÐÐÐ ÐСÐРмаÑеÑÑали:
- THE REVIEW – The 2005-2020 Bologna Process in Ukraine: Achievements, Challenges and Prospects
- ÐÐÐЯР– ÐолонÑÑкий пÑоÑÐµÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ 2005-2020: доÑÑгненнÑ, виклики Ñа пеÑÑпекÑиви
- РимÑÑке комÑнÑке â англÑÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ñа пеÑеклад ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð·Ð° поÑиланнÑм ÑÑÑ.
- ÐодаÑок Рдо РимÑÑкого комÑнÑке â англÑÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ñа пеÑеклад ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð·Ð° поÑиланнÑм ÑÑÑ.
- ÐодаÑок ÐРдо РимÑÑкого комÑнÑке â англÑÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ñа пеÑеклад ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð·Ð° поÑиланнÑм ÑÑÑ.
- ÐодаÑок ÐÐРдо РимÑÑкого комÑнÑке â англÑÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ñа пеÑеклад ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð·Ð° поÑиланнÑм ÑÑÑ.
ÐÑкÑÑмо вÑÑм за акÑÐ¸Ð²Ð½Ñ ÑÑаÑÑÑ! РповагоÑ, ÐÑгкомÑÑÐµÑ ÐонÑеÑенÑÑÑ